AQUESTA SETMANA ELS INFANTS DE 5 ANYS VAREN COMENÇAR EL TALLER DE CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA PER TAL DE FAMILIARITZAR-SE AMB LA PRONUNCIACIÓ DE LES LLETRES I LA SEVA GRAFIA.
LA TUTORA EL REALITZA CONJUNTAMENT AMB LA MESTRA D'AUDICIÓ I LLENGUATGE (NA JOANA).
S'HAN PREPARAT DIFERENTS ACTIVITATS PER TREBALLAR LA LLETRA "M".
PRIMER VÀREM INTRODUIR LA LLETRA I ELS INFANTS VAREN PRONUNCIAR LA LLETRA "M" AMB UN MIRALL PER TAL D'OBSERVAR LA POSICIÓ DELS SEUS LLAVIS.
EN PAU BARCELÓ ERA L'ENCARREGAT DE DUR COSES DE CASA QUE COMENÇASSIN AMB AQUESTA LLETRA.
DESPRÉS VÀREM DISTINGIR DIFERENTS PARAULES QUE TENIEN AQUESTA LLETRA D'ALTRES QUE NO LA TENIEN.
FINALMENT, VÀREM OMPLIR LA LLETRA "M" DE BOLLES DE PAPER DE SEDA QUE VAREN FER ELLS/ES PER TAL DE TREBALLAR LA MOTRICITAT FINA I TAMBÉ LA VAREN ESCRIURE EN UN PAPER CONTINU AMB PINTURA DE DIT PER TREBALLAR EL SEU TRAÇ I LA DIRECCIONALITAT.
ARA ENS QUEDA CONTINUAR AMB MÉS LLETRES I NOUS APRENENTATGES!
" ABRAÇAR LA VIDA, PERCEBRE EL GOIG D'APRENDRE, CRÉIXER I SER A CADA INSTANT, I EN TOTS ELS PAISATGES VITALS" ROSER FARRÀS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada